vsehochut

Monday, November 13, 2006

Aréna.

„ To zní jako nádhernej masakr!“ Ta myšlenka zřejmě Rozčtvrtě zaujala.
„Vy dva jste Rozčtvrť a Balet Jámufláknu. Jeden známý kriminálník a druhý bezpochyby začínající, ale naše město je tak velkorysé, že vám nabízí tuhle možnost.“
„Na druhou stranu,“ prohlásil s nepostřehnutelnou lstivostí v hlase Rozčtvrť, „sem si už dlouho nevyzkoušel ten trik se škubnutím krčních svalů, až se tento… ten špagát přerve. Mě už třikrát popravovali špagátem, ale dycinky boží soud rozhod jináč… Asi to mám u bohů dobrý, dyž jim furt posílám všecky ty věřící. A taková aréna, to by mohla bejt docela to, sranda. Akorát že by sem se asi zpotil jak prase. A já mám v poslední době nějak to, problémy s podvýživou, bysem moc zhubnul. Nee, se honit dokola tam a zpátky se zvířátkama nebo co tam máte, to už není pro mě starýho chlapa. To asi rači zkusim ten špagát, jak ste povídal.“ Rozčtvrť se neuvěřitelně rozpovídal. V životě měl dvě lásky. Masakr a peníze. A tohle smrdělo oběma.