vsehochut

Friday, October 14, 2005

rd

Kokpit Kosmika

KOCOUR: Co je sakra tohle?

KOCHANSKÁ: Astroglacialit, alotropicky modifikovaný, zahalený do luminiscenčních plynů.

KOCOUR: Děkuju! To mi moc pomohlo! (Tiše k LISTEROVI) Co to je?

LISTER: Pro tebe velkej ledovec.

KOCHANSKÁ: Studovala jsem je na akademii, ale takhle z blízka jsem je ještě neviděla. Není to úžasné! Vidíte ty krystalické útvary. Jsou bohovský!

LISTER: Tebe fascinujou ty vědecký kravinky, viď? Řek´ bych, že ve škole sis všechno podtrhávala pastelkama a psala, jako když tiskne. Dám na to krk, že bys nám ještě dokázala říct průměrný srážky ve venezuelskejch nížinách.

KOCHANSKÁ: Ne, to ne. Nemám ponětí ... tak jo, jedenáctset milimetrů, a co? Nepovažuji totiž za vrchol schopností čárku na záchodě, která by označovala můj nejvyšší dostřel.

KRYTON: No, rád bych poznamenal, že mám také jistou kvalifikaci.

KOCOUR: Jakou ty máš kvalifikaci, ty špatně vyklepanej kokose.

KRYTON: Jsem plně kvalifikovaný bakalář hygieny. Možná, že to ještě nevíte, ale před lety jsem úspěšně promoval na univerzitě, kde jsem studoval toaletní vědy!

KOCHANSKÁ: Toaletní univerzita je jen kus softwaru, součást tvého programu.

KRYTON: Přesto jsem musel složit zkoušku, abych prokázal, že byl úspěšně nainstalován. Velmi zajímavé. Poslechněte si tohle: Například první záklopkové splachování vymyslel v 18. století Joseph Brehman, jehož výpočty zakřivení vývodního kolena jsou dosud ...