vsehochut

Saturday, October 01, 2005

navrat

to je skvělá věc.Zvlášť, když si je uschováte a po letech vytáhnete na světlo zaprášenou tašku..narazíte na pár skvostů, které váš pubertální mozek vyplodil :)a já jsem zrovna jeden takový dopis našla.Měla to být slohová práce..téma:Nejkrásnější Vánoce z dětských let
Slabé cinkání zvonku mě probudilo z mého dětského snění a společně se sestrami jsem se rozběhla ke stromku avšak nestihla jsem včas zabrzdit a nalítla do stromku, ktrerý se s rachotem svalil na mou nebohou babičku.S blaženým výrazem jsem se vrhla na babičku a vytáhla jí z voka střep!
Ale nevšimla jsem si svíčky, která ještě hořela a s údivem zjistila, že moje vlasy už nejsou.Mé háro skončilo v prachu koberce.Má neopatrná mladší sestra strčila prsty do zásuvky a v tu ránu jsme uslyšeli ránu.Má starší sestra běžela mladší na pomoc, ale zakopla o roh koberce a rozsekla si lebku.Babička dodělávala a dědeček umřel radostí, že už se jí zbaví.Aby ani maminka nezůstala pozadu uřízla jsem jí motorovkou ruku, ale protože moc křičela pohřbila jsem ji zaživa.
Tohle byly moje nejkrásnější Vánoce z dětských let :)