vsehochut

Sunday, March 25, 2007

Autonomie a automatika

Když už tak budujete, jistě jste zaznamenali možnosti automatického nastavování lecčeho. My je tady odbydeme krátce - pořád ještě to není ono. Guvernéři ve městech jsou perfektní, a když se s hrou nechcete moc patlat, zapněte si je, ale klikněte na šipičku vedle slova Governor a nastavte, co hochovi primátorovi dovolíte a co ne. Já osobně jsem mu kupříkladu zakázal dělat vojenské jednotky (všech typů). V obecných preferencích (v menu Game) si můžete ještě vybrat, jak vás bude Guvernér o své práci informovat. Doporučuji zde nastavit přepnutí do městské obrazovky vždy, když je cokoli dokončeno (čímž však trochu celá patálie s guvernéry ztrácí smysl).
Pokud chcete automatizovat formery, dělejte to s rozvahou. Určitě jim v menu Game/Automation zakažte likvidovat houby - to dělejte sami a strategicky, protože je budete později potřebovat, a pokud jim to výslovně nezakážete, automatizovaní formeři se houfně jako býčci vrhnou na všechno červené v dohledu. Další problém je v tom, že se mi často stávalo, že se former zacyklil - prostě jezdil celý turn tam a zpátky mezi dvěma políčky, a pak znovu a znovu a znovu...
Dobrá je funkce "Go to". Kteroukoli jednotku můžete poslat do libovolného (dosažitelného) města a na rozdíl od Civilizace se mi nestalo, že by nepoužila nejefektivnější cestu.

Labels: