vsehochut

Sunday, September 18, 2005

Vypadá to, že BigBrother se z prime time přesouvá na podvečer - a jeho návrat do prime time je velmi spíše zbožné přání.
Zajímavé je, že Nova nepoužila nástroj, kterým by umožnila divákům ztotožnit se s některými soutěžícími (a následně konzumovat vilu a obyvatele). Tím nástrojem je vysílání reálných záběrů zadarmo (byť třeba jen na omezenou dobu). I internetové záběry je možné prokládat reklamou.
Celkové náklady na technologii takového projektu jsou hluboko pod 500.000 Kč. Měsíční náklady odhaduji nejvýš tak na 300.000 Kč (předpokládám, datové toky kolem 1-2 Gb/s provozu). Je to dost peněz, zvlášť když Nova dnes z Internetu nějaké peníze dostává (snad jí to pokrývá alespoň náklady) ... Nicméně mi něco napovídá, že příchod diváků (a inzerentů) z Primy zpět na Novu by přinesl o řád větší výnosy ... A o výnosy, respektive zisk, se tu hraje, ne?