vsehochut

Tuesday, May 22, 2007

Eloise Farrelová

zaváhala. „No, když jsem viděla televizní tým, byla jsem trošku nervózní. Tak jsem to otevřela, ještě dokud jsem byla stranou.“
„A pak jste se zachovala podle instrukcí?“
„Jistě. Nevěděla jsem, co jiného mám dělat. Byla jsem taky vyděšená. Nepředpokládala jsem, že se tady zapletu do únosu.“
Reportér otevřel ústa, aby pokračoval v interview, ale pak si položil ruku na ucho. „Policie by vám ráda položila ještě nějaké otázky, slečno Farrelová, takže můžete jít. Děkuji za návštěvu.“ Dívka si olízla rty a pokývla, když se reportér otočil tváří ke kameře a řekl: „To je vše, co jsme se zde u bazénu dověděli o únosu a ohrožení paní Rachel Chindlerové. Nyní se vrátíme k pravidelnému pořadu. Další Bulletin se opět přihlásí, jakmile bude zpracován. Detailní zprávy se dozvíte ve vysílání zpráv v šest hodin.“